Kompānijas ''Yamaha'' bezpilotu tehnaloģijas attīstības ceļa karte ir segmentēta ietverot vairākus starpposmus.
Šādai tehniskai politikai nesot augļus. Iegūstot dominanti Japānas civilajā tirgū un kļūstot par pasaulē tiražētāko platformu. Japānas lauksaimniecības ministrijas pārvaldijumā atrodoties līdz 2300 bezpilota, radiokontrolējamo ''Yamaha'' helikopteru-''mehanizātoru''. Nākamais solis saistas ar setelītnavigācijas GPS integēšanu lidaparāta navigācijas kompleksā, iegūstot jaunu autonomijas pakāpi. Spices variants ietver signālnavigāciju apvienojumā ar 4 HD kamerām un lidariem* perimetra apskatei. Perspektīvā, iegūstot autonoma lidaparāta statusu kura spējās ir aktīvi pielāgot lidojuma taku šķēršļu fonam. Risinājumam ļaujot atbrīvoties no signālnavigācijas diktētiem lidojuma takas ierobežojumiem. Tehniski paverot ce'lu pretim reālu kaujas helikopteru ''krokodilu'' lidojuma profilam .Ceļi , pretstatā ASV pieņemtai praksei, Japāna perspektīvo tehnaloģiju attīstībai piemīt civilais pirmsākums. Otršķirīgi ,apgūto civilo tehnaloģiju adaptējot militārai jomai. Principam ietverot veselīgu apreiķinu, civilā tirgus apjomi veicina tehnaloģijas tiražēšanu un pilveidošanu. Apjomam veselīgi iespaidojot izstrādājuma cenu. Iztrūkstot militrārās jomas ierobežojošiem priekšrakstiem un mazskaitlīgiem pasūtījumiem.* Sākotnēji, Japāna perspektīvo tehnaloģiju attīstību nodrošina ar iekšējā civilā tirgus piesātināšanu. Sasniedzot tehnaloģisko pilnību tiek stimulēts eksports.
lidars*-lāzerlokātors.
mazskaitlīgiem pasūtijumiem*-Japanas likumdošana aizliedz mil.tehnikas eksportu ,2012 g aizliegums anulējās.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru