Neskatoties uz gūtiem panākumiem Arktiskās vienības izveidē plašo plānu realizācijai pastāv objektīvi šķēršļi. Garnizonu izvietošana minētajās Arktiskajās bāzēs saistas ar investīcijām infrastruktūrā. Atjaunojot un uzlabojot primāri nepieciešamo,dzīvojamo fondu, airadromu skreiceļus ,degvielas noliktavas un angārus ! Krievijai nau pieredzes aviotehnikai nepieciešamo angāru izbūvē Arktiskos apstākļos.
Tādu elementu trūkums ir kavēklis aviotehnikas pastāvīgai klātbūtnei avb.,tām saglabājot līdzšinējo atspēriena punkta statusu.Vieglo būvkonstrukcijas elementu trūkums nacionālajā būvindustrijā ir būtisks sķērslis šodienas aviotehnikas ilglaicīgai klātbūtnei ''bāzēs''. Iespējams, problēma tiks risināta ar flotes izbūves prakses palīdzību. Komplekso bāzes(-u) būvniecības pasūtijumu izvietošanu pieredzējušās ārvalstīs , Somijā vai Norvēģijā. Situācija ir labvēlīga Arktiskās būvniecībā pieredzējušām kompānijām. Aviācija, 2013 gada izskaņā Krievijas Gs rīcībā nepietiek piemērotu ,tādu kā Mig-31BM vai Su-30SM lidaparātu ! Izskaidrojums steigai ar kādu norit Krievijas atgriešanās Arktikā ir ASV Vides Pētijumu prognoze,,dator modelējums'' -2023gadā Ziemeļ ledus ceļa ikgadējās navigācijas ilgums nostabilizēsies ap 3 mēnešiem* vai ilgāk ! Krievijai tas nozīmē ''ledus ceļa'' darbībai nepieciešamās navigācijai ,meklēšanas un glābšanas infrastruktūras izveidi. Ledus segas atvirzīšanās aktivizē daudzus citus ar Arktiku saistītos blakus noteikumus ''izmanto vai zaudē''. Protams zaudēt Arktikas gultnes glabāto gāzi un naftu Krievija netaisās.
3 mēnešiem*-tas nozīmē ka 2023 gadā Okeāna līmenis būs cēlies no 5cm līdz 10cm ... Vai kāds grib iegādāties māju pie jūras ?
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru