Sekotāji

Powered By Blogger

pirmdiena, 2020. gada 25. maijs

Lībija ,izmēģinājumu poļigons-II.

2020 gadā no 5 līdz 20 maijam karadarbībā Lībijā notiek zīmīgs pavērsiens. Turcijas pārstāvētie Tripoles LNI*-spēku sauzemes aktivitātes vainagojas ar panākumiem, pārņemot vienu no galveniem LNA spēku atbalstpunktiem, al-Vatija (al-Watija) aviobāzi. Kā rezultātā LNI* spēku rokās nonāk AAE  ''Pancirj''S1 bet kopumā turpākās kaujās Tarhunā iznīcinot vai bojājot no 4 līdz 9 ''Pancirj''S1. Autors,  informācijai trūkst dokumentālu faktu.  Reālie, pārbaudāmie ''Pancirj'' S1 zaudējumi Lībijā aptver no 4 līdz 5 sistēmas no kurām 2-3 pieder Krievijai. Nesamērīgi lielie ''Pancirj''S1 zaudējumi kalpo kā sekundārs REC''Koral'' sistēmas klātbūtnes imndikātors Lībijā. Precīzāk, atrodas frontes tuvējā no 20km līdz 30km attālā aizmugurē. Otra , nemazāk ticama varbutība, Turcijas Gs iespējams izmēģina Global-6000 HAVA SoJ REC platformu. LNA spēki atrodas krasta līnijā vai pietuvināti tai...  Elektroniskā apspiešana var notikt REC platformai atrodoties ārpus Lībijas gaisa telpas. Tarhunas kauju laikā ''Pancirj''S1 notriecot 2 ''Bayraktar'' bezpilotniekus liecina par Turcijas pielaistām kļūdām ,nevēlēšanos riskēt ar REC''Koral'' sistēmu, attālināšanos no galvenā atbalstpunkta vai GS REC platformas attiešanu.

                                           Viegli bojāta AAE MAN SX ''Pancirj''S1.
        
Lielākais pāŗsteigums ir Sitras pilsētā, BPLA ''Bayraktar'' veiktā Krievijas REC ''Krasuha'' sistēmas apšaude !  Sistēma kuras mērķnozīme ir analoģiska REC ''Koral''....Minētās  neveiksmes ir izskaidrojamas ar kaujasdarbības organizātoriskās formas specifiku. Gaisa blokādes apstākļos supersistēmu funkcionālā noturība ir proporcionāla loģistikas ķēdes noturībai. Pirmkārt- degvielas piegādēm. Regulāro armiju priekšrocības ir liegtas- improvizētai ! ''Pancirj S1'' un ''Krasuha-4'' kaujasdarbībai nepieciešamo elektroenerģiju ģenerē  no 70kw līdz 100+kw- gāzturbīnas. Pietiekami kompaktas un funkcionāli  efektīvas bet rada degvielas atkarības soli. Pārrāvums degvielas apgādē izraisa tehnikas kaujasspēju degradāciju. Degvielas apjomi pietiekami tikai manevram bet ne sistēmas kaujas darbībai. REC sistēmas pretdarbības apstākļos ''Pancirj''S1 raksturlielumi būtiski degradējas, nodrošinot ''Bayraktar'' TB2 izdzīvošanu munīcijas realizācijas distancēs*.  Kā netieš Turcijas Bs panākuma indikātors kalpo  LNA sakāvei sekojošā Krievijas aviācijas piegādes, pārdislocējot no Sīrijas , Khmeimim  avb. uz Lībijas al-Jufra(Džufra) avb. Mig-29SM(6), Su-24(2) ierodoties 2 Su-35 pavadībā. Prognozējams, ka LNA* aviācijas eksploatācijai nepieciešamos kadrus* nolīgs Sīrijā, Irānā, Krievijā un Ēģiptē.  LNA gaisa uzbrukumiem pretāv Turcijas izveidotā lokālā PGA ZRS ''Hawk'', jūras spēku ''G'' fregašu klātbūtne ar-SM-1MR/RIM-66E(50km), ESSM(30/50km) spēki. LNA gaisa uzbrukuma neitralizācija var notikt divējādi : atturot ar klātbūtni vai preventīvi satriecot . Turcija Gs  rīcībā atrodas visi nepieciešamie elementi: F-16 , tankerlidmašinas KC-135R, E-7T AWACS un attālināti raidāmi precīzie ieroči.

LNI*-Libijas Nac.Izlīguma (GNA)
LNA*-Lībijas Nac. Armija.
munīcijas realizācijas distancēs* -atšķirībā no smagsvara BPLA Predator/' Reaper/'WingLoong '' kuru celtspēja nodrošiana 50-125kg munīcijas aviobumbu un raķešu pielietojumu  kopumā 200-400kg.. ''Bairaktar''TB2  atrodas vieglā celtspējas klasē ,kopumā 60 kg. Izmantojamā munīcija svara ekonomijas nolūkos neietver dzinēju...sarūk starta distance. Dzinēja  trūkumu munīcijai kompesē nesēja ešalona augstums: 4,5-5 km ,sniedamība līdz 8 km. Starta distanci definē nesamā EL/OP sitēma : atklāšana līdz 20km, atpazīšana 8-12km , merķnorādes, lāzers iluminātors līdz 10km. Minētie raksturlielumi ir standarta un atrodas ''Pancirj''S1- efektīvās uguns zonā.
nepieciešamos kadrus*-  Krievija, Sīrija, Alžīra vai cita valsts(var nodrošināt) Su-24 pilotus un tehniķus, Ēģipte-MiG-29SMT eksploatants, pilotus un tehnisko apkopes personālu....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru