Sekotāji

Powered By Blogger

pirmdiena, 2017. gada 26. jūnijs

2017 gada F-35A debija Parīzes aviošovā.

2017 gada Parīzes aviošovs kļūst par F-35A gatavības atrādīšanas vietu. Lidaparāts izmanto Blok-3I  programatūru kura ierobežo planiera menevrēšanu ar 7G , bet ar pilnīgoto -3F  programatūras versiju  A-modelis spēs veikt manevrus ar 9G.  F-35A savos airodinamiskā manevra rādītājos nav pārāks par iepriekšējās paaudzes lidaparātu raksturliemumiem, bet vairākos svarīgos paspēlējot.  Lidaparāta manevra spējas precīzi atkārto leģendārā taktiskā-bumvedēja F-4C Phantom-II raksturlielumus. Aviošovā  F-35A demontrējot plūstošu avioakrobātikas pamatelementu izpildīšanu. Salīdzinot ar iepriekšējos gados aviošovā redzēto no F-35A uznāciena tika gaidīts vairāk, vairumā avioentuazistu izraisot vilšanos.  No tā secinot, ka F-35A demonstrācija ir orjentēta uz partnervalstu aviospeciālistu auditoriju. Nozīmīgs moments ar ēpisku kavēšanos pazīstamam JSF projektam.


  Kaujas aviācijas attīstībā  F-35A iezīmē jaunu robežšķirtni : pāreju no tuvcīņas uz tālcīņu kurā dominē tehniskais aprīkojums un integrētība informācijas laukā. Jauzsver , ka F-35A/B/C platformas definējas kā taktiskie-bumvedēji jo airodinamika, zemā signatūra un tehniskais aprīkojums 70% optimizēts sauzemes triecienfunkcijām ,bet tikai 30% gaisa dominantes izcīņai.  Neskatoties uz to F-35 planierī ietvertās tehnaloģijas ļauj vienlīdz efektīvi izcīnīt gaisa dominanti ar manevrā veiklāku oponentu. Pārākuma momentu  rada planiera zemā signatūra apvienojumā ar REI-C *un pārejo borta sensoru apvienotās darbības radītais 360* informācijas lauks. Radot pilotam unikālu informētības līmeni un sniedzot kaujas izvēlēs momenta laika un vietas brīvību: izgaidīt, novērot-uzbrukt vai izvairīties-aiziet. Lidaparātā ietverto apakšistēmu integrētības līmenis ļauj pilotam apsteidzoši veikt ieroču pielietojumu.
                                 
REI-C*-RadioElektroniskā Izlūkošana-Cīņa.        

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru