Sekotāji

piektdiena, 2015. gada 25. decembris

Speciālie transportlīdzekļi.

 Neskatoties uz militārās mērķnozīmes Speciālo spēku lielumu to funkcionēšanai ir nepieciešami atbilstoši  gaisa,virsūdens,zemūdens un sauzemes transportlīdzekļi. Atbilstoši valstī dominējošai izpratnei, finansu un tehnaloģiskām iespējām tiek radītas atbilstošas konstrukcijas. Speciālās nozīmes transportlīdzekļu radīšana pamatos balstās uz netradiconāliem tehniskiem risinājumiem. Cik lielus panākumus var gūt speciālās nozīmes grupas demonstrē 2 ps.k. laikā itāļu X-MAS grupa.  Panākumu pamatā pārsteiguma faktors ko sniedz netradicionāla taktika un tehniskais aprīkojums.  Šodien mazkompānija  Ortega Submersibles -Mk1. inženieriem radot kompaktu un pietiekami lētu speciālo spēku ,nirēj kanoe laivu.. Konstrukcijas plusi ir iepēja apvienot virsūdens un zemūdens gaitu  ,piemērota slēptam iefiltrēšanās un pamešanas uzdevumiem. Nirēj laivas konstrukcijas kompaktums un vienkāršiba ļauj variēt mātesnesēju listi :  zemūdenes, korvetes,jahtas, zvejas laivas, traleri ,tirdzniecības kuģi utt. Tehniskie lielumi paredz 2x15j.j.(25km) maināmu virsūdens -zemūdens -virsūdens taku. Kompānijas ''Ortega'' gadijumā tiek demonstrēta inženieru domas radītais pienesums. Konstrukcija ir inženieru know-how un 100%- ''lego'' civilo tehnaloģisko elementu apvienojums.  Lielisks mazkopānijas piemērs.
  
                                               
 1943g. Austrālijas SnG-Singapūrā , 1942 g. britu SnG-Francijā.                                              
                                             

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana