Sekotāji

Powered By Blogger

svētdiena, 2011. gada 28. augusts

Krievijas un Francijas sadraudzība.

Atšķirībā no iepriekšējā skaļā Mistral pārdošanas kontrakta ,sekojošais noritēja bez skaļām atbalsīm Krievijas kaimiņvalstīs. Kārtējais Francijas panākums saistas ar helikopterbūvi , precīzāk to dzinējiem.
Krievija ilglaicīgi cenšas radīt vidējās 6-8t svaru klases helikopteru. Kamova konstruktoru birojs jau ilglaicīgi neveiksmīgi cenšas aktivizēt Ka-60 Kasatka programu .,, Kamova ,, kompānijas specializācija ir  flotes helikopteri. Ņemot vērā iepriekš noslēgto Mistral iegādes līgumu ir loģiski ka darbu aktivizēšanās notiek saistībā ar,, Kamova ,, kompāniju.
Galvenā izstrāde: KA-6O/62 helikopters kura pirmizrādei vajadzēja notikt 4-5 gadus agrāk.
Par kavēšanās iemeslu minot kompānijas,, Saturn,, problēmas ar RD-600V dzinēja degvielas patēriņu un pārnesumu kārbas nepilnību. Vienlaikus atzīmējot, kompānijas ,,Saturn,,dzinēji pēc izgaismoto problēmu novēršanas kļūs par otro komplektācijas variantu. Minēto apstākļu iespaidā Krievija MAKS-2011 izstādes laikā noslēdza ar franču dzinēju ražotāja firmu Turbomeca/Safran  līgumu par 308 dzinēju Ardiden-3 piegādi kompānijai Kamov. Piegādājamās dzinēju partijas lielums ir pietiekams 150 helikopteru komplektācijai.
Darijums nebūtu ievērības cienīgs ja vien uzmanību nesaistītu trīs faktu sakritība.
Plānotā Mistrale platformas nākšana Krievijas JS ierindā sistas ar 2014 gadu.  Flotei piemērotu  triecienhelikopteru jautājumu atrisināja Ka-52, bet jautājums par desanta helekopteru palika neatriasināts. 
Esošie KA-27 īsti neatbilst airomobilā desanta vajadzībām: problemātiska ie/iz-kāpšana, neliels ātrums un sniedzamība salīdzinājumā ar vienrotora pārstāvjiem, esošo helikopteru primārā mērķnozīme PZA.
Kompakta un ātra, desanatam piemērota helekoptera trūkums ir galvēnā problēma kādēļ aktivizējas darbi saistībā ar Ka-60/62  konstrukciju.
Airodinamiski,, pareiza,,un ātra, helikoptera karkasam saturot 60% polimēru kompzīta.
Kā atzīmēja Russian Helicopter** runasvīrs Dimitrijs Petrovs: ,,helikoptera Ka-62 sertificēšanai janotiek līdz 2014 gada beigām ,bet sekojošā 2015 gadā uzsākt šo helikopteru ražošanu.,,.
Projekta Ka-62 militārais variants ir Ka-60 un nau pārsteigums ka tieši šim projektam dota prioritāte ! Attiecībā uz dzinēju pielietojumu  militārā variantā ,, jautājumu,, atrisināja Mistral  pirkšanas-pārdošanas laikā. Krievijas nosacijumi: ,, gribi pārdot, noteikumus izvirzām mēs,,- nekādu ierobežojumu no Francijas puses .

                                        Mistrale -daudzuzdevumu platforma.
 
Projektam primāri kalpojot militārai mērķnozīmei,  nelielās šaubas un minējumus galīgi izgaisina Itālijas un Krievijas  50:50 Heli Vert kopprojekts. Piemaskavas industrialā rajonā Tomalino tiek izvērsta AgustaWestland vidējās svaru klases* AW-139 helikopteru montāžas līnija ar  gala produkta noietu Krievijā un Sadraudzības valstu teritorijā.
MAKS-2011 avioizstāde Francijas Safran holdingam ir bagāta ar rindu citu svarīgu darijumu tehnaloģiju jomā . Krievijas kompānija ZAO Inertial Technologies noslēdza darijumu ar Sagem kompāniju par abpusēju lāzer inerciālo navigācijas sistēmu LINS-100RS ražošanu Krievijā.
         

Russian Helicopter** - valsts kontrolēts holdings, ietver,, Miļa,, un,, Kamova ,, kompānijas kā arī ,,Kazaņas Helikopteru rūpnīcu,, ,  RH-mātes uzņēmums ir,, Oboronprom,,.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru