Sekotāji

Powered By Blogger

sestdiena, 2011. gada 12. novembris

Eiropas taisnās plūsmas raķešdzinēju līnija-II.

Līdz ar degvielas problēmu atrisināšanau Eiropas kompāniju apvienībai radās iespēja realizēt jaunus tehniskus risinājumus. Jaunās degvielas ''šķidrās''degvielas īpatnība ir želejveida stāvoklis, ļaujot likvidēt daudzus šķidrai degvielai piemītošos eksploatācijas trūkumus. Jaunai degvielai esot kaloritātē blīvākai par šķidro un cieto degvielu, bet tilpuma svarā vieglākai par cieto degvielu. Taktiskie ieguvumi, degšanas procesam iztrūkst liesmu un dūmu pavadošais efekts. Ļaujot iegūt ''teorētiskas''* taktiskā pielietojuma priekšrocības. Pirmais projekts kurš ietver šo degvielu ir gaiss-gaiss VR ''Meteor''. Vienlaicīgi ar to tiek inicēts otrs , Eiropas koncorsija  MDBA triecienraķetes projekts CVS 401 ''PERSEUS''.

                                      Triecienraķete ''Perseus''
Virskaņas M=3 triecienraķete priekšrocība ir salīdzinoši mazais svars pretstatus tehniskiem rādītājiem. Perseus triecienraķetei mērķnozīme, aizstāt esošās spārnotās raķetes Storm Shadow/ Scalp un pretkuģu  raķetes Excoset/Otomat/Harpoon.  Prognozējamais raķetes svars un sniedzamība  atradīsies no 1,5t. līdz 1,85t. Realizējot 2 izpildijuma variantus , eksporam domāto 300km** un 600km ražotājvalstu bruņojumam. Raķetē ietvertais unversāluma princips nodrošina realizāciju no sauzemes ,virsūdens ,zemūdens un gaisa platformām. Novades sistēmai apvienojot sevī divejādus principus, aktīvās korekcijas un autonomo.
  Tehniski novadei ietverot aktīvo AESA* RLS , lidaru*, LINS*, signālnavigāciju* un setelīt divvirzienu datu kanālu, realizējot munīcijas interaktīvo pārvaldi. Veicot raķetes pārmērķēšanas procedūru tai esot lidojuma takā.Taktiskā līmeņa risinājumā raķetes variantas ietvers ''liesināto'' radiohorizonta divirzienu datulīniju mērķnorādes korekcijai.  Raķetes maksimālo kaujas iespēju realizāciju nodrošina Eiropas lielvalstu ( ražotāju) rīcībā esošais sakaru setelītu zvaigznājs.
Kā prognozējamais ierindā stāšanas laiks tiek norādīts 2018/2020 gads.
Salīdzinājumam, M=2,8 klases Jahnot/Bramos triecienraķetes svars ir 2,8 t ,bet sniedzamība 120/300km.

 teorētiskas*-samazinās gaiss-gaiss raķešu starta momenta  vizuālais un tehniskais atklāšanas fakts.apstiprinoši ir saistībā ar vizuālo , bet ne tehnisko sadaļu.
AESA*- ActiveElectronically Steered Array (AESA)---> Aktīvi Elektroniski Skanējoša Antena.
lidars*-lāzera lokātors.
LINS*-Lāzera Inerciālā Navigācijas Sistēma.
signālnavigācija*-GPS/GLONNAS/GALILEO utt. 
300km** eksportam- raķešu tehnaloģiju izplatības nolīgums.
120/300km*-zemais/augstais lidojuma profils.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru