Sekotāji

Powered By Blogger

sestdiena, 2016. gada 27. augusts

Jūras speciālais transportlīdzeklis-I.

Autor velta īsu iekatu civiliem, zemizmaksu, divējāda pielietojuma  tehniskiem elementiem.Atskatam , sevišķu uzmanību veltot kārtējai Krievijas, Gebelsa* propagandas ogai : ''Ukrainas diversiju grupas   okupētās Krimas ps. teritorijā** ''. Sekojot Krievijas  oficiozu paziņojumam: Ukrainas ''diversiju grupas'' karēvji ''varonīgi ar kaujām'' mēģina šķērsot frontes līniju Armjanskas (Armoviras) rajonā ! Specnozīmes operācija  parati beidzas līdz ar atklāšanas momentu....tapeic rodas jautājums, vai tiešām ukraiņu plānotāji būtu tik neprofesionāli ? Pussalas teritorija kuras perimetra robežu 99,8 % veido jūras ūdeņi un tikai 0,2 % sauzeme ! Kapeic lauzties slēgtās durvīs ? Jūras un iekšējo ūdeņu ūdensceļi ir vieni no specoperācijām piemērotākiem iefiltrēšanās un pamešanas ceļiem.  Britu SBS diversiju drupām 2 ps. k.laikā izmantoja saliekamus kajakus lai šķērsotu Lamanša šaurumu un iefiltrētos pretinieka objektos.1982 gadā Folklendu/Malvinu konflikta laikā zemūdenes nogādāti SBS karēvji  izmanto kaijakus lai veiktu slēptu izsēšanos pretinieka kontrolētā teritorijā. Militārās raudzes kajaki atšķiras ar specifiskām: izvēršanas-savēršanas -kompaktuma ,kravnesības, stabilitātes  kursa noturības, zemu buru un citām prasībām. Militārās kompaktuma- izvēršanas-savēršanas prasības likās atraktīvas civilam tirgum.Atpūtas kajaku iegāde ģimenei saitas ar 5-7m gabarītu uzglabāšanas un galvenais transportēšanas problēmu ! Gabarītu problēmai atomātiski atbaidot lielāko daļu varbūtējo pircēju. Kā redzam, speciālospēku tehniskiem risnājumiem atklājot iespaidīgu komerciālās aprites nišu.

                                                 
                                                         

Ieguvumi, ļoti zema optiskā un radiolokācijas atklāšanas iespējamība.  Šodien, kaujas grupas nestās kravas radīto fizisko slodzi iepējams samazināt ar vienkāršu civilā tirgus apritē kompakt klases 0,5 kw uzkabes elektropiedziņas motoru.

                                                   
 Elektromotora piedziņa atkarībā no nesamā akumulātora tilpuma pietiek 10-20km veikšanai.  Jaunrade ļauj adaptēt konstrukciju veicamam uzdevumam. Tehniskām uzriktēm atvieglojot  un ļaujot veikt iefiltrēšanās uzdevumu konkrētos laika termiņos. Tātad, racionālākais iefiltrēšanās ceļš Krimas ps. ir ūdensceļi. Labvēlīgi ģeogrāfiskie priekšnoteikumi, nelielas distances, jūras tirdzniecības ūdensceļu un zvejniecības rajonu tuvums. Varbūtējo iefiltrēšanās rajonus nosaka plāna mērķi. Saliekamo kajaku un piekares elektromotoru izmantošana militāru mērķuzdevumiem ir pamatojama ar:  cenas pieejamību, gaitas ātrumu,sniedzamību un niecīgu fizisko lauku klatbūtni. Elektromotoram ļaujot realizēt radiolokācijas* un akustisko ''steals'' principu. Nemazsvraīgi, slēptas iegādes iespējām ļaujot saglabāt noslēpumā patiesos nolūkus.


Gebelsa*-vācijas propagandas zvaigzne.Šodienas Krievijā biedru Gebelsu varētu sastapt darba biržā neveiksmīgi meklējot brīvo vakanci !
radiolokācijas*-airēšanas darbība izraisa atstarojošo laukumu ,elektropiedziņa apvienojumā ar jaurades ceļā armētu apmetni un precīzi izturētu kursu attiecībā pret RLS  ,panāk maksimālu EAV minimizāciju.

 Britu SBS- 2 ps.k.vīru rīcībā esošais tehniskais aprīkojums ļauj teikt : '' tērauda vīri brezenta laivās''.                                                

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru