Kompaktāki un vienkāršāki risinājumi ļauj variēt nesējplatformu listi. Valstīm aierobežotām tehniskām iespējām minizemūdeņu pielietošana ir apgrūtinoša. Viens no tehniski optimāliem risinājumiem ir jaukta veida visūdens-nirēj platforma. Attālinātos jūru un Okeānu akvatorijās šādu līdzekļu izvēršana var notikt 50 j.j. no krasta. Izvēršanas rajons atrodas ārpus krasta tehniskās kontroles pārklājuma lauka. Ierobežotu jūru akvatorijās, minētā distancē atrodas tirdzniecības ceļi. Iefiltrēšanās dalās 3 posmos: virsūdens stāvoklī sasniedz 16-17 j.j. robežu, pāriet pusiegremdētā-pievirsmas kreisēšanas stāvoklī ,bet sākot no 8-9 j.j. robežas veicot zemūdens kreisēšanu.
Steals- MRCC
Attiešana manevrs notiek ar īsākiem zemūdens-pievirsmas posmiem un sekojošu pāreju uz virsūdens stāvokli.Izmantojot bīstamās akvatorijas pamešanai.līdz 35 Me lielu ātrumu. Minēto principu platformas savstarpēji atšķiras ar dažādiem gabarītiem, ātrumu, sniedzamību un kravnesību.
Redzam, ka lielākās platformas ir tehniski nedaudz sarežģītākas ,bet mazākā ir tehnisko jaunrades interešu grupām paceļams ''garāžas'' projekts. Konstrukcija apvieno civilā izklaides industrijā pielietotu elementu kopumu. Atbilstošus nesējus ražo ASV, Lielbritānijas,Vācijas,Francijas,Itālijas Nīderlandes, D-Korejas kompānijas.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru