Sekotāji

svētdiena, 2016. gada 28. augusts

Jūras speciālais transportlīdzeklis-III.

Kompaktāki un vienkāršāki risinājumi ļauj variēt nesējplatformu listi. Valstīm aierobežotām tehniskām iespējām minizemūdeņu pielietošana ir apgrūtinoša. Viens no tehniski optimāliem risinājumiem ir jaukta veida visūdens-nirēj platforma.  Attālinātos jūru un Okeānu akvatorijās šādu līdzekļu izvēršana var notikt 50 j.j. no krasta. Izvēršanas rajons atrodas ārpus krasta tehniskās kontroles pārklājuma lauka. Ierobežotu jūru akvatorijās, minētā distancē atrodas tirdzniecības ceļi. Iefiltrēšanās dalās 3 posmos: virsūdens stāvoklī sasniedz 16-17 j.j. robežu, pāriet pusiegremdētā-pievirsmas kreisēšanas stāvoklī ,bet sākot no 8-9 j.j. robežas veicot zemūdens kreisēšanu.

Steals- MRCC
 Attiešana manevrs notiek ar īsākiem zemūdens-pievirsmas posmiem un sekojošu pāreju uz virsūdens stāvokli.Izmantojot bīstamās akvatorijas pamešanai.līdz 35 Me lielu ātrumu. Minēto principu platformas savstarpēji atšķiras ar dažādiem gabarītiem, ātrumu, sniedzamību un kravnesību.

Nīderlandes---Ortega Submersible.

Redzam, ka lielākās platformas ir tehniski nedaudz sarežģītākas ,bet mazākā ir tehnisko jaunrades interešu grupām paceļams ''garāžas'' projekts. Konstrukcija apvieno civilā izklaides industrijā pielietotu elementu kopumu. Atbilstošus nesējus ražo ASV, Lielbritānijas,Vācijas,Francijas,Itālijas Nīderlandes, D-Korejas kompānijas.


 Lielbritānija, Z-Īrija --Silvercrestsubmarines.
D-Korejas--VOGO Submersibles-- SDV1000W 
 Nirstošās kanoe - britu 2 ps.k.laika ''guļošās skaistules'' mūsdienu reikarnācija- Ortega Submersible.
ASV  SnS tehniskais muzejs.
SnS --tēmas avots.

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana