Lādiņos izmantotā degvielas mikstūra nosaka netikai impulsa lielumu ,bet arī liesmas tīrību lādiņu raealizācijas momentam neradot degvielas radītu vides optisko piesārņojumu ar to demaskējot un apgrūtinot pilota un opikas darbību. Lādiņu S-80 enerģētika ir zemāka , optiski netīrāka un helikopteru gadijumā efektīvā uguns sniedzamība ir 70% mazāka par ārvalstu labāko analogu. Sniedzmības rādītāju nosaka lādiņa raidijuma precizitāte mērķapvidū. Lādiņu CRV-7 pielietojums no triecienlidmašīnas AV-8B''Harrier'' vai F/A-18 uzrāda 3-4 miliradiānu precizitāti(7,2/9,6m) -4000 m distancē, lādiņiem iekļaujoties 1/3 analoga izsējas laukumā. Salīdzinājumam, 4000m un - F-16 /-15/-18 borta 20mm M61''Vulcan''uzrāda 8 miliradiānu , 19,2m -1000m* ,bet A-10 triecienlidmašinas 30mm GAU-8 lielgabals 1220m- 5 miliradiānu precizitāti, 80% lādiņu gulstas 12m apļa laukumā. A-10 lielgabala raksturlielums attiecībā pret virsmas mērķiem ,tātad pikējuma. Sniedzamībai un precizitātei izskaidrojot CRV7 lādiņu lielo popularitāti. Neliela vieglā turbopropeleru lidmašina iegūst garāku ''roku'' nekā A-10 triecienlidmašinas lielgabalam ar līdzīgu satriekšanas efektivitāti. Nekvalitatīvai munīcijai pakļaujot helikopterus artilērijas pretuguns apdraudējumam. Krievijas gadijumā to kompensē jauno helikopteru Mi-28/Ka-52 ''tanka'' bruņas aizsardzība ko nevar teikt par Mi-24/-35. Munīcijai veidojot armijas aviācijas pielietojuma taktiku.
8 miliradiānu- 19,2m-1000m* - paredzēts gaiss-gaiss tuvcīņai 1000m ir noapaļots pieņēmums ,reāli 600-700m. Izskaidrojas ar platformas un ieroča mijiedarbību. 20mm M61 paredzēts ''gaiss-gaiss'' munīcijai neliels svars , optimizēta ''gaiss-gaiss'' platforma ,nestabila ,maza spārna noslodze, slikta stabilitāte pievirsmas turbulentā atmosfērā. Pretstats,A10 speciālizēta, paredzēta darbībai pievirsmas turbulēntā atmosfērā, liela spārnu noslodze,stabila ieroču platforma, 30mm kalibra svars un sniedzamība.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru