Sekotāji

piektdiena, 2015. gada 23. janvāris

Atspoles laiks.

 Viens no JAS-39 popularitātes elementiem ir virszemes eksploatācijas vienkāršiba.Lidaparāta improvizētā starta piezemēšanas josla var būt iepriekš neatīrīta no svešķermeņiem un pat viegla sniega klāta ! Video vērtīgākā sadaļā, redzam ar cik minimālu palīgierīču komplektu pietiek lai apbruņotu lidaparātu. Pēc loģistikas nospieduma ieņemot godpilnu pirmo vietu ! Bildei piemistu lielāka vērtība ja paralēli tiktu attainots pasaulē izplatītākā taktiskā-iznīcinātāja F-16 virszemes eksploatācijas cikls.

                                                      JAS-39C/D ''Gripen''

Salīdzināšanas kategorijas ietvertu : starts- piezemējums uz improvizētās skrejjoslas vasaras un ziemas apstākļos. Saīsināts starts un piezemējums :400-600m ar atbalsta tehnikas nomenkalatūru un personālsastāvu. Lidaparāta funkcionālā kaujas gatavības pārbaude, bruņojuma papildināšna vai nomaiņa ar degvielas papildināšanu. Galarezultātā minēto prasību realizācijai iepretim katrai no lidmašīnām izvēršot nepieciešamo palīgelementu un personālsatāva skaitu. Tā būtu uzskatāma atbilde tam kapeic F-16 Blok-42/52 sausā ''fly-awey'' iegādes cena ir 26-32milj.$ ,iepretim JAS-39- 43 milj.$. Eksploatācijas izmaksas un kaujas autonomija* !

                                       
kaujas autonomija*-spēja darboties ar minimālu palīglīdzekļu piesausti maksimāli ilgu laiku.

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana